info@voicepro.lt +370 633 90988

Planuojate reklamuotis radijo stoties eteryje, tačiau galvojate, kad reklama bus išgirsta tik rytinio arba vakarinio piko metu? Netiesa!

Rytinis ir vakarinis pikas, kai gatvėse pilna automobilių ir visi skuba į darbus arba iš jų, yra geidžiamiausias reklamos užsakovų laikas, nes dažnas automobiliu važiuojantis žmogus klausosi radijo.

Tačiau verta prisiminti kelis dalykus, kodėl dienos metas tarp rytinio ir vakarinio piko yra taip pat puikus pasirinkimas jūsų reklamai radijo eteryje:

  • Daugybė žmonių radijo klausosi ne tik automobilyje, tačiau ir darbo vietoje;
  • Piko metu radijo eteryje susigrūdusios ir nesibaigiančios reklamos gali pastūmėti vartotoją perjungti radijo stotį taip ir nesulaukus jūsų reklamos;
  • Reklama ne piko metu yra kur kas pigesnė, todėl už tą pačią kainą jūs galite ištransliuoti daugiau reklamos klipų ir vis dar pasiekti pakankamai didelę auditoriją;
  • Geriau jau leisti žmogui reklamą išgirsti 5 kartus dienos metu darbo vietoje, nei 1 kartą piko metu automobilyje – psichologai teigia, kad reikia bent trijų reklaminio klipo pakartojimų, kad žmogus įsisavintų jūsų pranešimą ir jis įstrigtų jo mintyse;
  • Nėra blogo reklamos laiko ar blogos reklamos – yra tik JOKIOS reklamos! Verta atsiminti, kad radijo skirtingi žmonės klausosi visos paros metu.
VoicePro