info@voicepro.lt +370 633 90988

Tinklapis radioadvertisingfacts.com pateikia 10 faktų, kodėl verta reklamuotis radijo eteryje.
1. Radijas parduoda nedelsiant
Moksliniai tyrimai įrodo, kad radijo reklama pasiekia vartotoją per dvi valandas nuo jos užsakymo. Ar gali būti geresnis laikas reklamuoti savo produktą, nei tada, kai vartotojas pakeliui į apsipirkimo vietą savo automobilyje?

2. Radijas parduoda visur
Automobilyje, namuose, darbe – radijas pasiekia vartotoją visur, jis yra, ko gero, dažniausias mūsų kompanjonas.

3. Radijo reklama yra suasmeninta
Jeigu norėsite vartotojui perteikti svarbią žinutę, kąip ją perteiksite? Rodydami paveiksliukus? Tekstinės žinutės forma? O gal geriau tikro žmogaus balsu su visomis reikiamomis emocijomis?

4. Radijas pažadina vaizduotę
Norite savo reklamoje didžiulio orkestro? Kad pasirodyme vaidintų kalbantis cirko dramblys, o fone grotų jūsų mėgstama daina? Viskas įmanoma, nes radijo reklama pažadina vartotojo vaizduotę. Tai didžiulis teatro pasirodymas su mažiausiomis įmanomomis išlaidomis.

5. Radijo eteris – švariausias nuo reklamos
Šiais laikais du trečdaliai laikraščio sudaryti iš reklamos. Trečdalis TV eterio prigrūstas reklamos, rėmėjų žinučių ir anonsų. Radijo eteryje reklama užima vos penktadalį jo vietos. Tai – švariausias medijos kanalas.

6. Radijo reklamos kainos prieinamos visiems
Reklama radijo eteryje yra labai efektyvus ginklas siekiant parduoti paslaugą ar prekę, o šio medijos kanalo kainos augo kur kas mažiau, lygininat su laikraščiais ir TV.

7. Puikus pasiekiamumas. Dar geresni pardavimai
Psichologiniai tyrimai atskleidė, kad vartotojui žinutė turi būti pakartota bent tris kartus, kol jis ją pagaliau įsisavina. TV reklama yra brangi, laikraštyje – ji greitai perverčiama. Radijo eteryje jūs turite puikią galimybę pasiekti savo vartotoją mažomis išlaidomis ir priversti jį išgirsti jūsų žinutę reikiamą skaičių kartų.

8. Pirkite reklamą, orientuotą į jūsų tikslinę grupę
Radijo formatas ir radijo rinkos tyrimai leidžia tiksliai nustatyti, kokiai auditorijai patraukli viena ar kita radijo stotis. Taigi, jūs galite pirkti reklamą tik toje stotyje, kurios klausosi jums reikalinga auditorija. Tai padeda sutaupyti pinigų.

9. Jūsų reklama visada dėmesio centre
Palyginus su laikraščiais ar žurnalais, radijo eteryje nėra paskutinio puslapio. Radijo eteryje, kai transliuojama jūsų reklama, jūs visada esate pirmame puslapyje, o jūsų reklama tuo metu pasiima visą klausytojo dėmesį.

10. Radijas – aktyvi medija aktyvioje visuomenėje
Radijas yra aktyvus medijos kanalas, kur jūs galite susirinkti sau reikiamus vartotojus. Žaiskite emocijomis, vardinkite privalumus. Šiais laikais visuomenė yra taip pat aktyvi, ją sunku sugundyti paprastu tekstu juodu ant balto, jai reikia aktyvios reklamos. Net neabejokite – būtent tokia yra radijo reklama, o VoicePro specialistai gali padėti jums ją sukurti.

VoicePro