info@voicepro.lt +370 633 90988

Norite reklamuotis radijo eteryje, tačiau bijote investuoti į reklamą? Ji daugiau ar mažiau atsipirks, tačiau kokių priemonių imtis, kad ši investicija duotų maksimalų rezultatą? Štai keli patarimai:

1. Žinokite auditoriją, į kurią taikote

Reklamuodami savo produktą privalote žinoti auditoriją, kurią norite pasiekti. Pasidomėkite, kokia auditorija daugiausiai klausosi radijo stoties, kurioje ketinate reklamuotis, kokia jų vartojimo kultūra, pajamos, interesai. Tokią informaciją atskleidžia radijo rinkos tyrimai, o jų rezultatus, neabejotinai, turi radijo stočių reklamos vadybininkai. Tuomet palygininkite, ar jūsų produktas yra skirtas būtent tokiai auditorijai. Juk nenorite reklamuoti jaunimo festivalio radijo stotyje, kurios klausosi daugiausiai vyresnio amžiaus žmonės?

2. Reklamuokite savo produktą eteryje kuo dažniau

Radijo reklama eteryje turi nuskambėti bent kelis kartus, kad vartotojas ją išgirstų, suprastų ir įsidemėtų. Reklama, kuri nuskamba eteryje vieną kartą per savaitę ir taip visą mėnesį, norimo rezultato neduos. Reklaminis klipas, kuris ištransliuojamas eteryje kelis kartus per dieną turi daugiau šansų pasiekti potencialius klientus, nei klipas, transliuojamas porą kartų per savaitę.

3. Sukurkite reklamai gerą scenarijų

Nebijokite būti drąsūs ir originalūs. Sukurkite savo audio klipui įdomų scenarijų ir originaliai perteikite žinutę. Klausykite įvairių radijo stočių ir jų eteryje skambančių reklamų. Pamėginkite pastebėti, kurios reklamos patraukia jūsų dėmesį. Galbūt galite savo reklamoje įtraukti kažkokį motyvą ar šūkį, kuris vartotojui neiškris iš galvos visą dieną. Nepamirškite, kad radijo reklama – galingas įrankis. Vien garsų pagalba jūs galite pastatyti visą spektaklį klaustojų galvose. Pasinaudokite tuo.

4. Į klipo gamybą žiūrėkite rimtai

Galbūt sugalvosite, kad radijo reklamos klipą galite pagaminti patys, tačiau siūlome tai palikti profesionalams. Detaliai išdėstykite savo pageidavimus, reklamos scenarijų, specialius poreikius. Išsirinkite labiausiai tinkantį balsą, kuris jus įtikintų paslaugą ar prekę įsigyti, jeigu būtumėte pirkėjas. Gautą demo produktą perklausykite kartu su kitais kolegomis, prašykite pakoreguoti kiekvieną radijo klipo smulkmeną, dėl kurios ji jums neatrodo ideali. Siekite tobulo rezultato.

5. Daugiau reklamos – mažesnė kaina

Palyginus su TV, radijo reklamos kainos iš tiesų yra juokingos. O radijo reklamos galia tokia pat didžiulė. Derėkites su radijo stočių reklamų vadybininkais, jie visada linkę jums pasiūlyti žemesnę kainą, jeigu užsisakysite daugiau reklamos klipų transliacijų.

6. Išsirinkite tinkamą laiką produkto transliacijai

Ryto ir vakaro piko laikai prikimšti reklamų, nes tuo metu klausomumas būna didžiausias. Tačiau dienos metu reklama gali būti tokia pat veiksminga. Priklauso nuo produkto, kurį reklamuojate. Kavinės reklama su nuolaida dienoms pietums, be abejo, geriausiai skambės pirmoje dienos pusėje, tik artėjant pietų metui, kai žmonės dar alkani ir atviri maisto pasiūlymams.

7. Metų laikas taip pat svarbus

Kai kurios radijo stotys savo reklamos eteryje kainas reguliuoja priklausomai nuo metų laiko. Antrame ir paskutiniame metų ketvirčiuose, tikėtina, jog jos bus didesnės. Vasaros ir Kalėdų laikotarpiai turi ir atitinkamą kainą.

Parengta remiantis thebalance.com informacija.

VoicePro