Norite reklamuotis radijo eteryje, tačiau bijote investuoti į reklamą? Ji daugiau ar mažiau atsipirks, tačiau kokių priemonių imtis, kad ši investicija duotų maksimalų rezultatą? Štai keli patarimai:
1. Žinokite auditoriją, į kurią taikote
Reklamuodami savo produktą privalote žinoti auditoriją, kurią norite pasiekti. Pasidomėkite, kokia auditorija daugiausiai klausosi radijo stoties, kurioje ketinate reklamuotis, kokia jų vartojimo kultūra, pajamos, interesai. Tokią informaciją atskleidžia radijo rinkos tyrimai, o jų rezultatus, neabejotinai, turi radijo stočių reklamos vadybininkai. Tuomet palygininkite, ar jūsų produktas yra skirtas būtent tokiai auditorijai. Juk nenorite reklamuoti jaunimo festivalio radijo stotyje, kurios klausosi daugiausiai vyresnio amžiaus žmonės?
2. Reklamuokite savo produktą eteryje kuo dažniau
Radijo reklama eteryje turi nuskambėti bent kelis kartus, kad vartotojas ją išgirstų, suprastų ir įsidemėtų. Reklama, kuri nuskamba eteryje vieną kartą per savaitę ir taip visą mėnesį, norimo rezultato neduos. Reklaminis klipas, kuris ištransliuojamas eteryje kelis kartus per dieną turi daugiau šansų pasiekti potencialius klientus, nei klipas, transliuojamas porą kartų per savaitę.
3. Sukurkite reklamai gerą scenarijų
Nebijokite būti drąsūs ir originalūs. Sukurkite savo audio klipui įdomų scenarijų ir originaliai perteikite žinutę. Klausykite įvairių radijo stočių ir jų eteryje skambančių reklamų. Pamėginkite pastebėti, kurios reklamos patraukia jūsų dėmesį. Galbūt galite savo reklamoje įtraukti kažkokį motyvą ar šūkį, kuris vartotojui neiškris iš galvos visą dieną. Nepamirškite, kad radijo reklama – galingas įrankis. Vien garsų pagalba jūs galite pastatyti visą spektaklį klaustojų galvose. Pasinaudokite tuo.